Søg
Close this search box.
Søg

Profetisk netværk

Profetisk Netværk er et netværk i DanskOase med fokus på Guds stemme for den enkelte

Netværk for profetisk tjeneste_20240429_135211_0000

Profetisk netværk

Netværket for profetisk tjeneste er et netværk I sin spæde start. Vi drømmer om, at mennesker må få en erfaring af, at Gud er en levende og nærværende Gud, som ønsker relation med den enkelte.  

Vision: Et netværk for sund profetisk kultur

Jesus siger i Johannesevangeliet kap. 10, 27: “Mine får hører min røst, og jeg kender dem, og de følger mig” 

Vi er SÅ taknemmelige til Gud over, at han taler til os idag, og vi ønsker, at alle Jesu disciple må lære at høre Hans røst. Vi drømmer om, at alle kirker må få en sund profetisk kultur og praksis, og derfor arbejder vi nu på at etablere et netværk for profetisk tjeneste i Dansk Oase.

Hvem er netværket for?

Netværket vil være for personer fra menighederne, som har en genkendt profetisk tjeneste, og som ønsker sparring og inspiration til arbejdet med det profetiske i den lokale kontekst.

Hvad er vores inspiration? 

Vi læner os op af Accessible Prophecy i England, som ledes af Cath Livesey. Herigennem har vi fået sund og bibelsk funderet undervisning og coaching I den profetiske gave og tjeneste, som vi ønsker at give videre, så endnu flere kan få glæde af det. 

Hvad kan vi tilbyde? 

Hvad vi konkret kommer til at tilbyde, vil blive opdateret løbende, når vi er længere I processen med etableringen af netværket.  

Indtil videre kan du glæde dig til årets SommerOase, hvor vi får besøg af Cath Livesey, som vil tale søndag aften i det store telt og holde et seminarspor omkring den profetiske gave og tjeneste. Det ser vi frem til i stor forventning!

 

Du er velkommen til at kontakte Mathilde, som leder netværket, på mail: profetisknetvaerk@danskoase.dk

Find flere netværk her: